פרשת "בלק"
י"א תמוז תשפ"ו 26.6.2026 כניסת השבת: 19.28, יציאת השבת: 20.34
הפועל עירוני לוד נשים רשמה ביום ב' השבוע הישג היסטורי ומרגש: עלייה לליגה הלאומית, לאחר משחק פלייאוף דרמטי מול הפועל גליל עליון צפת. למרות הפסד 59:56 במשחק שנערך באולם מדעים בלוד, שמרה לוד על יתרון הסלים מהמשחק הראשון - והבטיחה את מקומה בליגה הלאומית לעונת 2026/27. זהו רגע שייזכר שנים רבות בספורט הלודאי: ערב של מתח, לב גדול, קהל נלהב - וסיום מתוק במיוחד.
ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, ומנכ”ל העירייה רועי מוסט, אירחו את מנהלת מרחב מרכז בקק”ל, ענת גולד, לפגישת עבודה מקצועית בהשתתפות צוותי העירייה וקק”ל, במטרה להעמיק את שיתוף הפעולה ולקדם יוזמות משותפות למען תושבי העיר.
כ-4,000 תושבות ותושבי לוד השתתפו באירוע העוצמתי והמרהיב של ארגון "לודאים" המאחד את כלל קהילות הגרעין התורני בלוד, מעמד שהופק ביד-רמה ונערך באצטדיון העירוני ע"ש בני רגב ז"ל.